concept

no nonsense communicatie

online marketing

Bijna iedereen heeft tegenwoordig een computer, tablet of smartphone, zodat communicatie en marketing via digitale media een absolute prioriteit voor de meeste organisaties is. Dat vereist een specifieke aanpak en biedt mogelijkheden die ver uitstijgen boven die van traditionele media. Grote voordelen van online marketing zijn de meetbaarheid en de verveelvoudiging van het aantal contactmomenten en kansen tot interactie met de klant. Dat schept nieuwe mogelijkheden en creƫert nieuwe vraagstukken.

missie

Elke organisatie heeft haar eigen unieke missie en daaruit voortvloeiende online aanpak. U wilt uw klanten optimaal bedienen via uw site of webshop? Of gaat het om een informatieve portal voor een (semi)overheid of non-profit organisatie? Uw doeleinden zijn bepalend voor de aard en samenstelling van uw online marketing strategie.

strategie

Het internet biedt een breed spectrum van media voor uw strategie. We brengen informatie over met e-mail newsletters, white-papers, forums of weblogs, verhogen klantenretentie door acties, e-mail aanbiedingen of loyalty programs en vergroten uw conversie met interactiviteit voor informatie, aankoop of deelname.

actie

Alles begint met een gedegen actieplan, gebaseerd op vastgestelde doelen, beschikbare middelen en gekozen online kanalen. Zo hebben we een helder inzicht in de geselecteerde doelgroepen, de benodigde resources en investeringen, terwijl het rendement met duidelijke rapportage en analyse voor u in beeld wordt gebracht.

copywriting

Effectieve copywriting is niet simpel, maar wel een vitaal onderdeel van communicatie. Wat we ook willen overbrengen en wie we willen bereiken; woorden en de wijze waarop ze worden gepresenteerd zijn de sleutel tot communicatie en interactie. En als we denken dat we alleen een menselijke doelgroep hoeven te verleiden, zien we maar de helft van de uitdaging, want ook zoekmachines beoordelen tegenwoordig de samenstelling en kwaliteit van de teksten bij de ranking van onze website!

kort & bondig

Helemaal zonder woorden kunnen we natuurlijk niet, maar we houden het wel graag kort en bondig. Als je iets met 10 woorden kunt zeggen, is al het andere ballast en overkill. Leuk als je voor een wachtkamerblad schrijft, maar in alle andere gevallen stel je het lezersgeduld alleen maar op de proef.

toonsoort

Wat is uw doelgroep en hoe communiceert deze? Belangrijk, want in wollige volzinnen een bouwblad volschrijven gaat er net zo goed in als plat Amsterdams in Antwerpen. We zorgen dat u communiceert op een manier die overeenkomt met de denkwijze van uw doelgroep.

short & long

Buro Bergmans schrijft short & long copy voor websites, SEO, advertenties, brochures of direct mail. Ook voor een publireportage, biografie of white-paper bent u aan het juiste adres, zowel Nederlands- als Engelstalig. Natuurlijk kunnen we ook uw teksten vertalen, aanpassen of herschrijven.

Menu