buro bergmans

creatie

website, design & productie

website

Een website is voor elke organisatie weer anders. Helemaal afhankelijk van de aard van de organisatie, de online missie en de integratie met uw overige communicatie en bedrijfsprocessen. Eén factor is echter voor ieder bedrijf hetzelfde. Een website is je visitekaartje en speelt een zeer belangrijke rol in het beeld dat de bezoeker zich van je bedrijf vormt. En dat geldt niet alleen voor de grafische voorstelling van zaken, maar zo mogelijk nog meer voor de manier waarop je de juiste informatie aanbiedt en het gemak waarmee de bezoeker deze vindt.

Buro Bergmans - Website - Herkenning

look & feel

Uw website reflecteert uw bedrijf of het product dat u wilt belichten. De look & feel van uw website zouden dan ook naadloos moeten aansluiten op die van de rest van uw bedrijf en communicatie.

herkenbaarheid

Herkenbare huisstijlelementen, beelden of termen geven de bezoeker een beeld – en een gevoel – bij uw bedrijf. Dat beïnvloedt het klikgedrag van bezoekers op uw website en de uiteindelijke conversie ervan.

consistentie

Een consistente huisstijl in uw website, brochures, advertenties, online media en verdere communicatie resulteert in een solide, professionele uitstraling.

Buro Bergmans - Website - Usability

gebruiksgemak

Usability maakt of breekt het beeld dat bezoekers zich van uw website – en bedrijf – vormen. Het web is de dominante factor in de besluitvorming van uw bezoeker.

intuïtieve navigatie

De navigatie in uw website moet simpel en begrijpelijk zijn. Bezoekers die moet zoeken of verdwalen, klikken weg. Genoeg reden voor aandacht dus!

sitemap

De sitemap is een fool-proof navigatie voor dwalende bezoekers. Ook voor SEO is een goede sitemap op uw website onontbeerlijk. Onderin uw scherm vindt u de sitemap van Buro Bergmans.

Buro Bergmans - No Nonsense Communicatie - Informeren

first time right!

Vaak landt uw bezoeker op uw website via Google, na een zoekopdracht. De juiste, kwalitatieve informatie op de juiste plek bepaalt of de bezoeker blijft. U krijgt maar één kans!

kort & bondig

Iedereen wijdt graag uit over eigen zaak en vervalt soms in vakjargon. Weersta aan die verleiding en houd het kort en bondig. Lange teksten op uw website schrikken af.

wees bereikbaar

Tenslotte is het moment van conversie aangebroken. Zorg dat bezoekers simpel de weg vinden naar de kassa of informatiebalie in uw website. Zonder dat is al uw moeite voor niets!

Buro Bergmans - No Nonsense Communicatie - Mobiliseren

bezoekers in actie!

Een goede website nodigt uit, informeert, boeit en motiveert. Uiteindelijk rest alleen nog de vraag… Wat levert het op? Niets is zo contraproductief als een mooie, boeiende site en bezoekers die de weg naar uw bedrijf niet vinden.

contact & formulieren

Simpel toegankelijke contactgegevens zijn een must. Doe het nog beter en neem formulieren op in uw website voor aanvragen of aankopen. U maakt het bezoekers makkelijk en het stelt u in staat de response eenvoudig in kaart te brengen.

Buro Bergmans - No Nonsense Communicatie - Conversie

mooi woord! en dat betekent?

Conversie is de metamorfose van surfers naar kopers. Een hoge conversieratio is het heilig einddoel. Veel bezoek op uw website is mooi, maar pas echt interessant als er aanvragen of aankopen uit voortvloeien.

conversie optimalisatie

Een herkenbare, fraaie website nodigt uit; gebruiksgemak houdt bezoekers vast; goede, juist gepresenteerde informatie motiveert en simpele bereikbaarheid brengt bezoekers tenslotte tot bij u. Zo hebben we de cirkel rond!

herkenning
Buro Bergmans - Website - Herkenning

look & feel

Uw website reflecteert uw bedrijf of het product dat u wilt belichten. De look & feel van uw website zouden dan ook naadloos moeten aansluiten op die van de rest van uw bedrijf en communicatie.

herkenbaarheid

Herkenbare huisstijlelementen, beelden of termen geven de bezoeker een beeld – en een gevoel – bij uw bedrijf. Dat beïnvloedt het klikgedrag van bezoekers op uw website en de uiteindelijke conversie ervan.

consistentie

Een consistente huisstijl in uw website, brochures, advertenties, online media en verdere communicatie resulteert in een solide, professionele uitstraling.

usability
Buro Bergmans - Website - Usability

gebruiksgemak

Usability maakt of breekt het beeld dat bezoekers zich van uw website – en bedrijf – vormen. Het web is de dominante factor in de besluitvorming van uw bezoeker.

intuïtieve navigatie

De navigatie in uw website moet simpel en begrijpelijk zijn. Bezoekers die moet zoeken of verdwalen, klikken weg. Genoeg reden voor aandacht dus!

sitemap

De sitemap is een fool-proof navigatie voor dwalende bezoekers. Ook voor SEO is een goede sitemap op uw website onontbeerlijk. Onderin uw scherm vindt u de sitemap van Buro Bergmans.

informeren
Buro Bergmans - No Nonsense Communicatie - Informeren

first time right!

Vaak landt uw bezoeker op uw website via Google, na een zoekopdracht. De juiste, kwalitatieve informatie op de juiste plek bepaalt of de bezoeker blijft. U krijgt maar één kans!

kort & bondig

Iedereen wijdt graag uit over eigen zaak en vervalt soms in vakjargon. Weersta aan die verleiding en houd het kort en bondig. Lange teksten op uw website schrikken af.

wees bereikbaar

Tenslotte is het moment van conversie aangebroken. Zorg dat bezoekers simpel de weg vinden naar de kassa of informatiebalie in uw website. Zonder dat is al uw moeite voor niets!

mobiliseren
Buro Bergmans - No Nonsense Communicatie - Mobiliseren

bezoekers in actie!

Een goede website nodigt uit, informeert, boeit en motiveert. Uiteindelijk rest alleen nog de vraag… Wat levert het op? Niets is zo contraproductief als een mooie, boeiende site en bezoekers die de weg naar uw bedrijf niet vinden.

contact & formulieren

Simpel toegankelijke contactgegevens zijn een must. Doe het nog beter en neem formulieren op in uw website voor aanvragen of aankopen. U maakt het bezoekers makkelijk en het stelt u in staat de response eenvoudig in kaart te brengen.

conversie
Buro Bergmans - No Nonsense Communicatie - Conversie

mooi woord! en dat betekent?

Conversie is de metamorfose van surfers naar kopers. Een hoge conversieratio is het heilig einddoel. Veel bezoek op uw website is mooi, maar pas echt interessant als er aanvragen of aankopen uit voortvloeien.

conversie optimalisatie

Een herkenbare, fraaie website nodigt uit; gebruiksgemak houdt bezoekers vast; goede, juist gepresenteerde informatie motiveert en simpele bereikbaarheid brengt bezoekers tenslotte tot bij u. Zo hebben we de cirkel rond!

digital media

Welkom in het digitale tijdperk! Nu we allemaal via koper en glasvezel met elkaar verbonden zijn, is de manier waarop we communiceren drastisch veranderd. We gebruiken voornamelijk digitale media om klant of client te bereiken, ook al zijn onze product en diensten vaak nog fysiek en tastbaar. De website is onze online showroom, e-mail newsletters zijn de nieuwe direct-mail campagnes, online banners vervangen advertenties of billboards en via social media kunnen we de boodschap broadcasten, waarvoor we eerst waren aangewezen op radio en tv. En dat voor een fractie van de investering!

link building

Alles draait bij digitale media om link building en het genereren van traffic naar uw website. Het heilig einddoel is tenslotte uw publiek daarheen te loodsen en ze te verleiden tot een aanvraag of aankoop. Het pad dat de bezoeker aflegt op weg naar uw site, is via digitale media ook nog eens perfect te traceren!

selectie & rendement

Dit betekent voordeel en besparing! Het web biedt u alle tools om uw doelgroep te selecteren, uw acties te coördineren en het rendement ervan inzichtelijk te maken. Zo weet u meteen wat uw investering oplevert. Als extra bonus beloont Google veel externe links naar uw site met een hogere ranking!

huisstijl

Huisstijl – ofwel corporate style – is vaak bepalend voor het beeld dat we oproepen bij klant of bezoeker. Geen onbelangrijk of vanzelfsprekend aspect dus. Er zijn een paar elementen die zwaar doorwegen in het succes van een huisstijl. We kunnen ze simpel samenvatten als kwaliteit, consistentie, functionaliteit, houdbaarheid en het associatief vermogen. Met andere woorden; ziet uw communicatie er professioneel uit, is ze consequent doorgevoerd, doet ze waarvoor ze bedoeld is, blijft ze lang genoeg bruikbaar en roept ze het juiste beeld op bij de doelgroep?

kwaliteit

De uitstraling en grafische kwaliteit van uw huisstijl roepen een beeld op waarmee uw bedrijf wordt geassocieerd. Het hoeft niet ingewikkeld te zijn, als het maar goed verzorgd overkomt.

consistent

Zorg dat uw huisstijl consistent en herkenbaar in al uw communicatie terugkomt. Consequente doorvoering van uw huisstijl, herkenbare beelden en taalgebruik versterken uw professioneel imago en vergroten de herkenbaarheid.

functioneel

Houd bij het samenstellen en ontwerpen van een nieuwe huisstijl altijd rekening met alle denkbare toepassingen. Een logo dat het goed doet op uw gevel, kan wel eens flink tegenvallen op uw website of bedrijfswagens.

houdbaar

Hoe lang kan uw huisstijl mee ? En hoe lang moet hij mee ? Een herkenbaar beeld door de jaren heen komt sterk over. Een fikse investering in de ontwikkeling van een huisstijl die over 3 jaar compleet gedateerd is, is op zijn zachtst gezegd wat onhandig.

associatie

Zegt uw huisstijl iets over uw bedrijf, uw product of de branche waarin u actief bent? Vaak weet het publiek u beter te ‘plaatsen’ wanneer uw huisstijl niet alleen uw naam bevat, maar ook iets zegt over uw branche, doelgroep, producten of diensten, een bepaalde sfeer uitdraagt.

grafisch ontwerp

Alles valt en staat natuurlijk met mooi en degelijk grafisch ontwerp. Buro Bergmans helpt uw communicatie de uitstraling te geven die ze nodig heeft. We ontwerpen uw logo, huisstijl, website, brochure of advertentiecampagne en zorgen voor kwaliteit en uitstraling. Hierbij hoeft het natuurlijk niet altijd te gaan om een totaal nieuw ontwerp. We bewerken of moderniseren ook bestaande huisstijlen en werken uw idee uit tot een kant en klaar ontwerp.

full service buro

Buro Bergmans helpt u bij de verbetering van uw marketing en communicatie. We hebben veel grafische kennis en ervaring, zodat we alle ontwerp- en prepress activiteiten in eigen hand kunnen houden. Zo houden we overzicht en controle over het hele traject en weet u altijd wie er aan de knoppen heeft gezeten.

Voor de productie van uw drukwerk, verpakking of POS-materiaal werken we nauw samen met vakbekwame drukkers en grafische afwerkbedrijven. We helpen u graag bij het verkrijgen van de beste drukwerkofferte of het vinden van de juiste beletteringspecialist. Zo weet u zich altijd verzekerd van kwaliteit en een scherpe prijs.

  • advertenties
  • belettering
  • brochures
  • campagnes
  • direct mails
  • displays
  • drukwerkbegeleiding
  • flyers
  • logo’s & huisstijlen
  • pos-materialen
  • prepress
  • verpakkingen
Menu